Don't Forget to Smile
Greet

Hi I'm Nida. Owner of this blog (Change this to be your profile :)



Entries About Linkies Stuff


Talking with me!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nida Ndx
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-edit: YourName

Dia Tak Mengaku Dia Salah xP

I know you salah ! kalau nux brkawan jgn lha nk marah-2 , jealous sana lha ! tampar sini lha ! keje glea je lha . . kalau nak berkawan boleh , mintak lha maaf dlu ! nie dia buad slah sowanx yg tidak slah mintak maaf . .
kan dh terbukti yg dia tu cover muka taik dia uh >.< kesian jugak aku tngok kwan aku . . asyik kena mrah jee ^.^ kami kawan bestties jln same-2 , mkn same-2 , time agama . . apalagi gelak ktawa lha . . Pergh sungguh mengembirakan buad ku xD iloveyou lha bestties ! kau buad aku ceria time aku sedey . . kau sedey -aku gelak ktawa kasi kau gmbira- kdng-2 time aku sedey , dia buad aku lgi sedey >.< time dia sedey -aku pulak buad dia sedey
#Youismylife


glitter-graphics.com

Kalau Yg salah takmau maaf jugak ! senang cter aku tak tegur, tak layan, tak kawan ! abes cter . . Bergang time pegi rombongan >.< snggup dia tampar BFF aku ^.^
Then kita tido blik berasingan . . smbil melihat permandangan KLCC . . untuk menenagkan Fikiran slepas gaduh xD

Sampai disini saje lha cter saya nie . . Harap Terhibur ! KBOII =="


glitter-graphics.com