Don't Forget to Smile
Greet

Hi I'm Nida. Owner of this blog (Change this to be your profile :)



Entries About Linkies Stuff


Talking with me!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nida Ndx
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-edit: YourName

Hias Blog ♥

Weww ~ penat jugak lha hias blog nie =)

- pening kepala dibuatnyee , first saya nak cerita something

pergh -.-" tak sngka pulok arie jadi aku lepas depavali
ngeee | sekali beraya dengan depavali lha yea
Weee - yang kdua pulok . aku cadang nak pegi tesco 27 haribulan 10 nii
pergi gn member |

woot-2 yang ketiga pulak . jantung aku dekat nak tecabut
harie depavali main mercun . mak oi mcm perang dunia lha . katakan :))

yang keempat pulak -.-" aku suka main like-2 facebook
sape nak saya like ? tempah tiket dlu hahaha | wink-2 .
sorry lha ye kalau notification kamu orang penuh gn likee

sebab-2 | like itu Hobby saya . jngan tktaw pulak

Hari jadi dha nak dkat ' weee . suka nyee

Ape nak tahu tarikh ?
- sebelum tuh beli hadiah tau-2
- kalau nak beli hadiah colour biruu ♥
- sebab biru my fav colour .

cepat lha nak tahu tarikh lahir ?
 . nampak nya tak sabar nak tarikh lahir ni

wokey-2 cik fattie cakap yea
- 27/10/1997

ingat tau . kalau tak ingat siap diaa :')
Grr -__-

Oke lha smpai disini saje crita miss cokelat . atau dikenali sbagai cik fattie

Hhaha :')