Don't Forget to Smile
Greet

Hi I'm Nida. Owner of this blog (Change this to be your profile :)



Entries About Linkies Stuff


Talking with me!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nida Ndx
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-edit: YourName

BigFoot saya yg ke-100



Hii peeps . Ari fattie nak cter bigfoot fattie yg ke-100 sapa?
ERR . korang jangan fikir aku nak heboh yang aku ni baru smpai 100
Aduhh . sbenarnya aku terharu , ada jugak
orang yang baik hatii sanggup follow , blog yang tak seberapa ni ?

Hemm , Nak tahu ke sapa? kjup ehh .
nak kasi pic . btw thankyou kerana follow blog yang tak seberapa ni.
Ceit -.- merapekk :O whahaha! okey-2
ni dia picc .


Tu diaa . perasan tak yg ada arrow tuu ><
if tak nampak . click picture x)
Heee :') dah nampak kan ?

Okayyzzz . ni blog diaa ~
alang-2 tekan blog diaa tuu

Follow lah dia sekalyy .
hmm , lagi punn . tak lah cntik sangat blog fattie ni ><
Btul kan kan ?

Lari topic jup
Apsal rmai chatting gan aku , cakap aku edit gamba kat mana?
Apahal rmai sgt tanyaa . okay!
Bukan aku edit cntik punn >< biase-2 jeee
Aduhyaii ~ Edit kat
*PHOTOSCAPE JE .

Klau tak dee , aku ada edit tempat laen lah tuu ><
Cuma secret underground ! hahaha. bukan kedekut ilmu
Aku dh janji gn si dia ☺

Mungkin aku letak pic ni kud kat proile fb >.<
Tapi tak lah cntik sangat . biase-2 je fattie tngok


haaa. tngok? simple je kan ~
hahaha -.- aku taktahu apasal . rmai yg tnya edit gamba kat mana?
Okayyy . aku tanak bgtaw ! haha,

Kembali yg tajuk hari ni ><
Sudah masuk blog dia kan? Follow lah kay
Agi punn , blog dia lagi lawa dri blog fattie

Okayy lah . bhai