Don't Forget to Smile
Greet

Hi I'm Nida. Owner of this blog (Change this to be your profile :)



Entries About Linkies Stuff


Talking with me!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nida Ndx
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-edit: YourName

aku jealous ;3


Assalamualaikum .. ○_○

kenapa tiba-2 fattie buat tajuk jealous lakk ni ? arghhh, tengokk nada cinta lahhh ni aku boleh jealouss. felling dgn lagu semua yang nada n ricky tu bawaa. brr -.- seriously aku jelees. tapi ttak apa lahh. at least aku single, aku bebas, boleh lahh fokus untuk pmr ennn ?

kebayakkan mem aku kat fb tuu ennn, rmai kott yang couplee.. acehhh -.- yang singlee tu bukann tak laku aww. tapii cuma tanak couple je annn ? tak punn diaa jual mahal. brr ~ ada orang kata aku ni jual mahal. lantakk pi aku lerr -.- seriusly buad masa skunk akuu nak single mingle je.

korangg adoo ? time aku kecik-2 ennn aku taktahu maksud couple mencouple ni, hahaha xD maklumlahh budakk tak matangg. fikirr punn asyikk gamee, lol ! bila aku dh besoow nii enn. aku tngokkk kebayakkan girl mengatal dgn boy. dann boy mengatal jugak dengan girl. that means korang dah matang ahh kan.

dann akuu banyokk tngok new feed. cakap .
ADA GIRLFIE MCM TAKDE GIRLFIE JE.
SUNYI JE HENSET >,<
btw aku takde boyfie punn. henset aku bisingg jugak. calling itu lah, calling ini lahh
ramai jugak woah fattie tak angkat call ;D hahaha ^^ msg punn 2-3 msgg, jadi lahh enn. daripada henset korangg sunyi. dan korang punn menyepii. tarakk guna jugakk meyhh ~
heyyo korangg xD best takk lagu blog ni. mohon kasi tajuk lagu syokk untuk blog ni. takde idea nakk letak lagu apa ;D oleh kerana aku jeles tngok ricky dan nada sweet. tu pasal ah aku letak lagu takkan pisah (randy pangalila) layan aww