Don't Forget to Smile
Greet

Hi I'm Nida. Owner of this blog (Change this to be your profile :)



Entries About Linkies Stuff


Talking with me!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nida Ndx
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-edit: YourName

Semalam :3

Hai korang :) Dh lama gila ah aku tak update status en ?
ehh, kenapa tajuk story ni semalam ? korang nak tahu kenapa?
first, aku nak cakap Hai June , bye May ♥

Semalam :( korang tngok tak SUPER SPONTAN ?
Kenapa Jijan menang ? sebab dia lawak. jyeah aku tahu, aku tahu dia lawak
dan aku nak cakap. Jijan semalam handsome pkai cap :) hehehe
aku ingtkan Johan menang, sebab aku suka tngok Johan melawak ^_^ suka sgtt, untung ahh isteri dia :/
Ahh, bengongg. kenapa angsa ganas menang ? ni takk puas hati ni !
btw Congrat lah kumpulan ang ang ang ._.

Dann semalam jugak .
tetiba pulak line FB jadi lembab, then aku cabut ahh kat twitter.
Bila line FB dh okey. tetiba line twitter slow >.< kk diorng bersaing lettuw.
takpetakpe. mungkin lembab line mlm smlm. suruh tngok SUPER SPONTAN kot kot

Heyy korang :) sekarang ni FB aku tak berapa layan sngt aww .
sekarang aku layan Twitter saje ._. pape hal tweet je ah aku, sebelum tweet. follow dlu aku :)

korang tahu takk :/ satu jam dohh aku carik blogskin . bnyak gler ah aku tak berkenan :/
Korang boleh suggest tak kat aku blogskin yang kiut miut :)
Ada satu lagu aku nak kasi korang ni. harap korang suka ahh ._.




Btw aku minat sngt dengan lagu andai ku bercinta lagi tu (Ost Ameera)
Hihihi, okeyy lah buddyz aku ._.
aku nak layan twitter dulu. Thankyou for reading taw ♥