Don't Forget to Smile
Greet

Hi I'm Nida. Owner of this blog (Change this to be your profile :)



Entries About Linkies Stuff


Talking with me!

Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nida Ndx
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-edit: YourName

Aku Jealous ='(

Assalamualaikum =D

Hurm :'( xtahu lah kenapa sedih semacam jerr .
Oukey awok. tadi kat sch ada org gadoh. pergh! first time syiot tgok org gaduh dpn-2 aku neh XD perempuan lawan laki plak tuhh ..
Brrr -,-" apesai umah sukan aku kena ubah? bengang nye. dh lah rumah sukan kaler kuning , kaler kuning tuh pulak fa benci babeng. plewsh lah nk ubh. kalau nak ubh kena bayar RM 25 hinggit. pekahhhh? atuyai

Dann :'( faa jealous lah weh. kau layan perempuan lain . mmg kita ni ex couple dulu. tpi aku yg pernah jdi ex couple kau. aku still syg kau tahu tak.. mmg lah aku buat fake smile depan kau, tpi aku nak kau tahu yang aku ni syg kau. aku nak couple gn kau balik. atuyai . rmai bodo perempuan yg layan kau .. xke aku jealous. kau tuu tahu lah hensem. mmg rmai org minat kau. aku dh dnga cter dri bape-2 mulut yg dia suka kau.. plewsh lah wehh .. kau mmg sombong dgn aku kat sch. tpi kau harus tahu, yg aku suka kau lagi, dann dalam fb mmg kemain kau komen rancak kat status aku.
aku jealous kau buat relay gn dia. biarpun itu fake relay :'( aku sentiasa buat fake smile dekat depan kau!


Aku nak kau balik . mmg kau taa pernah pun ckp pape gn aku yg kau tuh nk ptus gn aku ke idok? aku xtahu. kau mmg jrng tegor aku. jrng layan aku. aku jealous. jealous sgt .. kenapa awak xmau tegor saya?kenapa? tahu lah awak tuh dh ada awek. smpai awek awak pun add saya . pergh! mmg aku wewitt dekat kau. padahal dalam hati aku ni teramat jealous tahap babi sondol . kau mana tahu kan? 

    *kbye iloveyou* Assalamualaikum. dah cukup smpai di sini saje